Zarejestruj się

twelve − 3 =

Hasło zostanie wysłane na twojego e-maila.

Współpraca w obrębie bloga, czyli jak mogę Ci pomóc

Wiesz dlaczego bloga nazwałem „Nieobiektywny”? Bo nikt z nas nie jest obiektywny, tylko subiektywny. A własnych opinii każdy z nas dokonuje na bazie doświadczeń lub ich braku z daną materią. Dobra marka musi być szczera. Bo tylko wartościowa treść tworzy stałą i mocną więź z czytelnikiem. Dlatego współpraca między nami może zaowocować interesującymi projektami.

Współpraca – jakie formy możemy nawiązać?

Współpraca ze mną, w zależności od produktu, charakteru wydarzenia lub celu kampanii, może przyjąć następujące formy:

  • testy i recenzje – sprzęt sportowy, gadżety, książki i inne.
  • relacje z wydarzeń i wyjazdów sponsorowanych
  • wpisy sponsorowane
  • konkursy
  • patronat
  • wywiady

Powyższa lista wcale nie wyklucza niestandardowych akcji, jestem otwarty na pomysły. Jestem zwolennikiem długoterminowej współpracy. Pozwala to na dotarcie z komunikatem do większej liczby odbiorców i pozostać w ich świadomości na dłużej. Jeśli masz produkt, którym chcesz się pochwalić, usługę lub organizujesz jakieś wydarzenie, pisz śmiało – wspólnie wypracujemy konsensus korzystny dla obu stron.

Formy rozliczenia i kontakt

Potencjalny reklamodawco – pamiętaj muszę z czegoś żyć. Zasadniczo nie rozliczam się w barterze. Taka forma może stanowić część wynagrodzenia. Napisz do mnie, poinformuj o swoim istnieniu, zadaj mi pytanie. Może współpraca rozkwitnie szybciej niż myślisz. Każdą wiadomość czytam z uwagą oraz na każdą odpowiadam i nawet jeśli nie będę zainteresowany współpracą, to szczerze odpowiem dlaczego. Wynagrodzenie? Zaproponujesz uczciwą stawkę – nie będę negocjował. Pisz więc śmiało przez formularz KONTAKTOWY, lub od razu na adres e-mail kontakt@nieobiektywny.pl odpiszę w ciągu 24 godzin, w wyjątkowych sytuacjach w ciągu 48.

Dlaczego warto?

I. Aspekty techniczne

Treści bloga są dobrze widoczne w wynikach wyszukiwania Google. Każda treść jest unikalna i posiada wszystkie atrybuty optymalizacji: właściwie dobrany tytuł, słowa kluczowe. Szczególnie wysoko umiejscowione w wynikach Google są recenzje książek. Przykład dla frazy „Szkoła szpiegów recenzja” 2 wynik na pierwszej stronie wyszukiwarki, dla frazy „szkoła szpiegów” 3 wynik na stronie 2. „Tajne operacje snajperów GROM recenzja” 5 wynik oraz „Tajne operacje snajperów GROM” 4 wynik na 2 stronie. To tylko 2 przykłady.

Wygląd bloga jest prosty, przejrzysty i bardzo przyjazny dla czytelnika, spójny wizerunkowo. Treści prezentowane na blogu cechują się wysokim poziomem dziennikarsko-reporterskim. Posiadam także własny sprzęt, którym wykonuję wysokiej jakości fotografie. Z częścią prac możesz zapoznać się tutaj.
Digart
Portfolio na Facebook

II. Wielokanałowość

Oprócz bloga Nieobiektywny.pl, moje teksty i zdjęcia ukazują się także w innych mediach internetowych. Jest to fanpage oraz konta na Instagram, Twitter, Google+ oraz Pinterest. Dzięki temu z własną marką docieram do znacznie szerszego grona odbiorców.

III. Unikalność i jakość przez kreatywność

Tylko trzy słowa. Jednak niezmiernie istotne – najlepiej oddają moje nastawienie do treści, które publikuję na blogu. Lubię wyzwania, tworzyć unikalną materię i wdrażać własne pomysły w życie. Każda marka i produkt to jedyna w swoim rodzaju historia i opowieść, a te angażują społeczność. Chętnie pokażę Twój produkt, poświęcę mu wpis na blogu, współpraca z blogerem to kolejne okno na świat dla Twoich produktów i usług.

Nie mogę obiecać Ci gruszek na wierzbie. Każda współpraca z daną marką to dla mnie wyzwanie, w które maksymalnie się angażuję. Cel? To osiągnąć jak najwięcej.